Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Emma - 2 mars 2009 19:37

Igår var Thess och jag på Big Ben. Det var trevligt, fast jag var så in i bängen trött och jag kan inte direkt säga att cider och vin gjorde mig piggare. Det gjorde mig nog dum i skallen, för jag skrattade inte så himla mycket när övriga publiken gjorde det, men när en kille sa något om sveriges kranskullor började jag asgarva. Det var ingen som föll in i skrattet utan jag satt där ensam och kluckade av skratt. Jag kan recensera kvällen som: "tillräckligt kul för att jag skulle ha roligt och tillräckligt mellanmjölkig för att jag själv ska våga uppträda på stället i maj".


I morgon är det dags för mitt uppträdande nr 5. Denna gången är det Komikaze på Ego Bar. Lite nervös som vanligt, men manuset är detsamma som finns på youtube. Jag har kört det förut och tycker väl att jag kan det hyffsat.


Idag har jag varit duktig känner jag. Har solat, tvättat, diskat, småplockat och övat inför giget. Snart ska jag äta och därefter tona håret.


Våren får gärna komma snart. Behöver kicken den ger! Äter som en häst och tränar dåligt nuförtiden. Usch för mig!


Massa kramar till er!



Ovido - Quiz & Flashcards