Alla inlägg den 15 september 2009

Av Emma - 15 september 2009 14:39

Igår var första dagen på min åttonde LCHF-vecka. Jag skötte den helt galant. Jag klarade mig på 13,5 kolhydrater och stegräknaren stod på 16841 när dagen var slut. 7000 av dessa steg hade jag sprungit, så jag är riktigt nöjd. Tänk om jag kunde fortsätta så. Då skulle jag gå ner i vikt. Helt klart. Dagen idag verkar inte mycket sämre. Jag blev mätt på en liten frukost och kunde knappt äta någon lunch. Det liksom tog emot. Mycket på grund av att maten smakade skit tror jag.


Nu fick jag ett paket. Misstänker att det är min uniform. Måste prova. Känner på mig att den sitter riktigt skräpigt, då uniformstillverkare verkar tycka att en kvinnas midja ska vara 50 kilo stor och hennes axlar i normalstorlek.


Nästa vecka åker vi bort, min älskling och jag. Tjoho!


Kram påer

Ovido - Quiz & Flashcards