Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emma - 17 februari 2010 06:38

Vi kom igång så sent på Kafé Klavér igår, så jag valde att ta bort den del jag var osäker på. Det kommer fler gig där jag kan prova det. Kanske ska diskutera den med mina kära vänner från Punchverket när vi ses på nästa träff.


Inatt drömde jag en så vidrig dröm. Jag drömde att min syster, Johanna, dog. Jag grät något så förtvivlat i min dröm och bönade och bad att hon skulle komma tillbaka. Sen vaknade jag. Så jag fick som jag ville. Men jag ska nog ringa henne för säkerhets skull så att jag får höra rösten på henne.


Det händer skojiga saker i mitt liv nu. Samuel och jag har bestämt oss för att åka till Thailand när han fyller 30 år. Jag står för flygbiljetterna och vi delar på hotellkostnader och övrigt. Det blir första gången jag är utanför Europas gränser. Om man inte räknar Turkiet. Men det känns inte så asiatiskt.


Och ikväll händer det förhoppningsvis något, som jag inte vågar skriva om här. Det är ett dåligt omen om jag skriver om det. Så se detta som en teaser så kommer informationen i morgon.


Massa kramar från Emma


Ovido - Quiz & Flashcards