Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Emma - 30 mars 2010 06:52

Om man bläddrar i min almanacka hittar man INGENTING som jag bävar för eller som känns tråkigt. Nu är det bara skojigheter att se fram emot. På torsdag eftermiddag far vi ju till mamma i Västervik. I nästa vecka drar två roliga kurser igång som jag ser fram emot. Det är Improvisationsteater Breddning och en stand up kurs med Anders Celin. Så åtta torsdagar och åtta söndagar framöver är jag uppbokad. Det blir en hektisk tid, men nu känner jag att jag har energi till det. Våren gör mig alltid piggare.


Igår satte Samuel och jag ihop gästsängen. Överdraget till madrassen hänger nu på tork och ikväll tänkte jag bädda där. Sen kan vi ta emot folk! Jippie! Det har jag sett fram emot.


Det är svårt att fylla ut en så här stor lägenhet, när man har fått slänga en massa saker för att man har bott för litet. Vi har framför allt för lite lampor. Vi måste köpa sänglampor, fönsterlampor och taklampor. Hela baletten! Gardiner ska jag se till att fixa också. Jag har några men tror inte att de passar. De kan vara för korta och de flesta har fel färg. 


Igår klockade jag min promenad hem från jobbet och den tog 20 minuter. Perfekt promenad så här på morgonen.


Nu ska jag borsta tänderna!


Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards