Alla inlägg den 8 april 2010

Av Emma - 8 april 2010 06:59

Igår morse vid halv åtta-tiden fick jag ett SMS där det stod: "Hej jag kommer till Stockholm idag. Har du tid att ses?" Och det hade jag! Nu ligger min kära Jessica från Skåne i min gästsäng och sover (förhoppningsvis). Skitkul att se henne igen! Vi hade mycket att prata om som vanligt. Idag kommer hon till Alvik så att vi får käka lunch ihop också   .


Och ikväll börjar fortsättningskursen i improteater. Åh, vad jag har längtat!!! Det ska bli så himla kul att få köra igång igen.


Idag ska jag på massage på jobbet. Behöver verkligen det. Ryggen har tagit skada och benen känns stela. Tänkte ju börja jogga vilket år som helst och då lär benen vara mer uppmjukade. Så nu ska jag använda hela mitt friskvårdsbidrag till att mjuka upp mig själv. Låter inte det som en bra investering?


Massa kramar från Emma


Ovido - Quiz & Flashcards