Alla inlägg den 27 november 2008

Av Emma - 27 november 2008 08:06

Nu sitter jag på jobbet. Har ätit allt jag har velat äta och sovit ordentligt sen jag fick lämna jobbet i tisdags. Nu drar jag igång igen med samma ambitioner, fast ett lite modifierat tillvägagångssätt. Jag ska köpa proteinpulver och dricka det efter träningen och på måndagar, när jag har det hårdaste passet av alla, ska jag nog rent av äta en liten macka efter träningen.


Usch, känner mig simulant nu när jag sitter här på jobbet igen. Lite yr är jag kanske... Fast inte illamående. Nej, absolut inte illamående. Och benen känns starka. Jorå.... Det är bara flashbacks och inget annat.


Igår shoppade jag. Jag köpte ett par byxor i storlek 38. Jag har inte kunnat ha ett par byxor som varit mindre än 42 på många år! Jag stod i omklädningsrummet och insåg att jag faktiskt är nere i min drömstorlek. Drömvikten är några kilon bort, men drömstorleken är här nu. Jag har aldrig haft några ambitioner att få 36 i byxstorlek. 38 är alldeles perfekt. Sen köpte jag en t-shirt i storlek 36. Sen stod jag hemma framför helkroppsspegeln och gapade. När sambon kom hem från jobbet var det finstädat i hela lägenheten och jag hade fyllt vårt hem med levande ljus och lagat middag. Jag hade nya kläder och nyfixat hår. I helgen ska jag sätta upp adventspyntet. Fy fan vad det ska bli roligt!


Älskar dig, min underbara. Du är det bästa som har hänt mig!


Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards