Alla inlägg den 20 november 2008

Av Emma - 20 november 2008 06:03

Jag vet inte hur mycket jag förhåller mig efter KBT-metodens regler. Jag vet heller inte hur mycket jag faktiskt behöver KBT-boken jag började läsa häromdagen. Jag betvivlar att jag behöver KBT-frågorna i nuläget (men de kan komma till nytta i framtiden om motivationen brister). Vad jag däremot är väldigt säker på är att vågen i morse visade 70,1 och att det innebär att jag har gått ner 1,8 kg på fyra dagar! Det låter inte som en hälsosam viktnedgång, men lyckas jag fortsätta ner och sen på något vis hålla kvar mig ett tag, så tror jag kroppen bestämmer sig för att det är 68 kg jag ska väga. Fast nu har jag återigen börjat fundera på om 68 kg verkligen räcker. Jag har svårt att tänka mig att jag ska ner två ynka kilo till och sedan vara nöjd. Bukmåttet kan vi prata lite om också:

Som mest: 104 cm

Efter viktnedgång nr 1: 97-98 cm

Idag: 94,5 cm.


Lyckan ler mot mig och faktiskt tror jag Herr Paulun och hans piller har lite med saken att göra. Tack, Fredrik!



Dags att gå till jobbet. Hej svejs

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards