Alla inlägg den 24 november 2009

Av Emma - 24 november 2009 06:45

Igår spenderade jag många timmar med att göra ett schema åt mig själv. Jag är inte helt klar med det, men syftet är att allt jag har att göra innan jul, ska ha en egen tid. Sen om jag vill göra det just den tiden eller någon annan tid, är en annan sak. Men då har i alla fall de flesta göromål en egen kväll eller helgdag. Och då har jag även planerat in allt som är roligt, som stand up gig och födelsedagskalas. Jag har försökt att lägga schemat så att det ska finnas luckor och fritt spelutrymme. Jag vill inte bli stressad igen. Man blir så enormt ineffektiv av det. 


Ikväll kör jag på Komikaze. En liten femminutare :). Ska testa en ny grej. Är inte alls nöjd med den som den ser ut idag, men jag hoppas på att få med mig publiken i alla fall. Det handlar om sex, men är inte så värst under bältet. Ja, hur nu det går till. Jo, jag pratar om hinder för att sex ska bli av. Det är väl inte under bältet?


Igår fick jag riktigt glädjande nyheter. Linda (min bästa kompis sedan jag var 15 år tillbaka) och hennes kille kommer och hälsa på oss på fredag. Tjoho vad det ska bli roligt!!! Min förhoppning nu är att jag ska kunna få eftermiddagen ledig på fredag, så att vi får umgås så mycket som möjligt.


Jag har missbrukat potatis sedan jag lade av med LCHF. Jag har ätit klyftpotatis varje dag! Och idag ska jag äta sushi! Igen :).


Puss och kram allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards