Alla inlägg den 7 december 2009

Av Emma - 7 december 2009 06:18

Måndag igen. Det gör faktiskt inte så mycket. Det måste bli måndag för att det ska bli andra dagar, som jag ser fram emot, exempelvis torsdag. Då är det After Work i standuppens tecken. Den ser jag fram emot. Har redan börjat skissa på lite nytt material som jag ska prova på min kollegor. 


Helgen har varit mycket trevlig. I lördags slöade vi mest. Men jag kunde göra det med gott samvete. Jag har nämligen varit ute och sprungit både lördag och söndag morgon, samt träna styrke efteråt. Och ÄNTLIGEN har lite av allt vatten i kroppen försvunnit. Jag har känt mig som en medicinboll i flera veckor. Men nu har jag gått ner 1,5 kg på en vecka.


Igår var jag och Maria (tidigare i bloggen kallad "Majija") på julmarknad i Sigtuna. Det var jättemysigt. Jag köpte ett jul-förkläde och lite polkagriskäppar (som jag ska hänga i granen). Där mötte vi upp en bunt av Marias väninnor. Himla härligt att träffa ett helt gäng av likasinnade julfreaks. 


Ha en bra 7 december!


//Emma

Ovido - Quiz & Flashcards