Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Emma - 6 februari 2009 10:26

Jag var helt övertygad om att jag skulle vara sjuk idag. Men jag piggnade till så fort jag kom utanför jobbet. Någon nämnde att det var dålig luft här. Kanske han hade rätt. Jag stack hem och städade hela lägenheten. Nu vet jag att det tar drygt två timmar ifall man inte tar pauser och annat onödigt sidotrams :). Det ska bli så skönt att komma hem till en ren och fräsch lägenhet och bara kunna lata mig. Kanske se lite Let's dance. Jag ligger efter på den punkten, för jag har fortfarande inte sett förra fredagens avsnitt.


Min fot är kajko. Jag trodde först det var en enklare sträckning så jag vägrade halta den första timmen på dagen (jag har hört att man ska gå normalt trots lite smärta). Sen var det kört. Nu går jag som ett litet invalido. När jag behöver något i skåpet bakom mig tar jag bara sats med händerna från skrivbordet och låter hjulen på kontorsstolen göra resten.


Äntligen fredag, eller vad säger ni??? I morgon är det 30-årsfest. Maria får cirka två gäster per år hon har levat, så det blir storfest verkligen! Vi har fixat presenter jag hoppas och tror hon kommer att uppskatta. Jag var på bolaget igår och köpte typ det enda jag inte drack mig mätt på i lördags: bubbelvin. Mumma, säger själen! Fy satan, säger tänderna. Snart fyller syrran också 30 bast. Ingen aning ännu om vad hon ska få! Förslag någon? Vad ger man till en superpositiv brud som pendlar långt, jobbar på resebyrå och gillar träning, dykning, inredning, sin sambo mm?


Massa kramar till er alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards