Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Emma - 24 maj 2010 06:50

Märkligt nog var jag inte nervös innan jag gick upp på scen igår. Vi hade förberett de games vi skulle köra och jag kände mig så pass förberedd som en rookie kan vara på en improvisationsföreställning. Och det blev SÅÅÅÅ mycket roligare än jag hade trott.    Alla skrattade och hade jätteroligt. Inte minst vi improvisatörer. Har du inget att göra en dag, gå på improvisationsteater. Det är ett billigt nöje, med betoning på både billigt och nöje.


Och så var det måndag igen. I morgon är det lön. Jag har bestämt mig för att den här lönen ska räcka hela månaden. Men jag tror inte att jag får som jag vill den här gången heller. Jag var sjuk förra månaden och kommer därför få mindre i lön och dessutom ska CSN ha 1700 spänn. Äckliga avbetalningar på det där stället!   


Det ser ut att bli en fin måndag. Ta vara på den!


/Emma


Ovido - Quiz & Flashcards